Aulapalvelu

Turvallisuus luo viihtyisyyttä, ja asiakaspalvelu on tärkeä osa yrityksestä rakennettavaa kuvaa. Molempia yhdistää vastaanottotyöntekijän vankka ammattitaito. Vastaanottopalvelumme takaa turvallisen asioinnin ja asiakaspalvelun sujuvuuden.

Aulapalvelu

Asiakaspalvelutilanteissa ensivaikutelma on kaikki kaikessa. Vastaanottotyöntekijämme hoitaa asiakaskohtaamiset ystävällisesti ja ammattitaitoisesti. Samalla hän huolehtii, että asiointi ja työskentely kiinteistössä sujuvat turvallisesti.

Vartioinnissa työtehtäviin kuuluu niin asiakaspalvelua, kulunvalvontaa, opastamista, raportointia kuin palvelupyyntöjen välittämistäkin…. – aulapalvelija Liilia

Asiakaspalvelutilanteissa ensivaikutelma on kaikki kaikessa. Vastaanottotyöntekijämme hoitaa asiakaskohtaamiset ystävällisesti ja ammattitaitoisesti. Samalla hän huolehtii, että asiointi ja työskentely kiinteistössä sujuvat turvallisesti.

Kaikki vastaanottotyöntekijämme ovat koulutettuja vartijoita, mutta myös osaavia asiakaspalvelijoita. Turvallisuudesta huolehtimisen lisäksi he tekevät toimipaikkansa muita tehtäviä, kuten vieraiden vastaanottamista ja neuvontaa sekä kulunvalvontaa.

Vastaanottopalvelu auttaa ennaltaehkäisemään häiriöitä ja reagoimaan nopeasti ongelmatilanteisiin. Kustannustehokkuutta lisää se, että palvelu kohdistetaan aina oikeaan paikkaan ja aikaan asiakkaan tarpeiden mukaan.

”Vartioinnissa työtehtäviin kuuluu niin asiakaspalvelua, kulunvalvontaa, opastamista, raportointia kuin palvelupyyntöjen välittämistäkin….” – aulapalvelija Liilia

Lue mitä Liilia tuumii työstään aulapalvelussa

Ota yhteyttä

Aulapalvelu on ihmisten kohtaamista ja paljon muutakin. Mitä teidän aulapalvelu voisi sisältää?

Työntekijätarinat

Reila innostaa luomaan rohkeasti uutta

Sami Juntusen työura S-ryhmässä alkoi kesätöistä. Nyt hän henkilöstöjohtajana edesauttaa, että kaikki reilalaiset voivat viihtyä ja kehittyä työssään. Lue koko työntekijätarina
Työntekijätarinat

Turvallisuudesta kilpailuetua rakentamassa

Ura turvallisuusalalla tarjoaa vaihtelevia ja mielenkiintoisia tehtäviä ja mahdollisuuden myös edetä ja kehittyä työssä. Asiakkuus- ja myyntijohtaja Jussi kertoo, miten Reilalla on lähdetty uudistamaan alan käytäntöjä yhdessä asiakkaiden kanssa.    Lue koko työntekijätarina