Aulapalvelu

Turvallisuus luo viihtyisyyttä, ja asiakaspalvelu on tärkeä osa yrityksestä rakennettavaa kuvaa. Molempia yhdistää vastaanottotyöntekijän vankka ammattitaito. Vastaanottopalvelumme takaa turvallisen asioinnin ja asiakaspalvelun sujuvuuden.

Aulapalvelu

Asiakaspalvelutilanteissa ensivaikutelma on kaikki kaikessa. Vastaanottotyöntekijämme hoitaa asiakaskohtaamiset ystävällisesti ja ammattitaitoisesti. Samalla hän huolehtii, että asiointi ja työskentely kiinteistössä sujuvat turvallisesti.

Vartioinnissa työtehtäviin kuuluu niin asiakaspalvelua, kulunvalvontaa, opastamista, raportointia kuin palvelupyyntöjen välittämistäkin…. – aulapalvelija Liilia

Asiakaspalvelutilanteissa ensivaikutelma on kaikki kaikessa. Vastaanottotyöntekijämme hoitaa asiakaskohtaamiset ystävällisesti ja ammattitaitoisesti. Samalla hän huolehtii, että asiointi ja työskentely kiinteistössä sujuvat turvallisesti.

Kaikki vastaanottotyöntekijämme ovat koulutettuja vartijoita, mutta myös osaavia asiakaspalvelijoita. Turvallisuudesta huolehtimisen lisäksi he tekevät toimipaikkansa muita tehtäviä, kuten vieraiden vastaanottamista ja neuvontaa sekä kulunvalvontaa.

Vastaanottopalvelu auttaa ennaltaehkäisemään häiriöitä ja reagoimaan nopeasti ongelmatilanteisiin. Kustannustehokkuutta lisää se, että palvelu kohdistetaan aina oikeaan paikkaan ja aikaan asiakkaan tarpeiden mukaan.

”Vartioinnissa työtehtäviin kuuluu niin asiakaspalvelua, kulunvalvontaa, opastamista, raportointia kuin palvelupyyntöjen välittämistäkin….” – aulapalvelija Liilia

Lue mitä Liilia tuumii työstään aulapalvelussa

Ota yhteyttä

Aulapalvelu on ihmisten kohtaamista ja paljon muutakin. Mitä teidän aulapalvelu voisi sisältää?

Työntekijätarinat

REILA – työntekijätarina yksikön päällikkö Lauri

Lauri on omalla alallaan Reilassa Turvallisuusala on tullut Laurille tutuksi ruohonjuuritason vartijan ja asiantuntijan työstä lähtien. Käytännön kokemus, yhdistettynä oikeustradenomin… Lue koko työntekijätarina