Reila-turvallisuuspalvelut
Uuden ajan turvallisuuspalvelulla hävikki ja häiriöt minimiin ja asiakaspalveluun lisäresurssi.
Koulutetut ja motivoituneet turvallisuusalan ammattilaisemme palvelevat asiakkaitamme toimialarajat ylittäen. He voivat olla vartioinnin lisäksi mukana esimerkiksi myymälän asiakaspalvelussa tai muissa arkitoimissa.
Mikä Reila on?
- perustettu v. 2000
- turvallisuusalaa uudistava toimija
- työyhteisö, jossa ollaan vastuussa asiakkaille ja työkavereille tekemisistä
- positiivisen asenteen palvelutuottaja
”Kaikki kumpuaa Reilan sisäisestä ajattelusta. Minusta ollaan kiinnostuneita, miten minulla menee. Ihmisistä välittäminen kuuluu oikeasti työarkeen.”
– Kenttäesihenkilö Samu
Mitä Reila tarjoaa?
- turvallisuuspalvelun ammattilaisia ja asiakaspalvelijoita
- lisäkädet myymälän toimintoihin
- rekrytoinnin tarpeen mukaan
- poissaolojen tuuraajapalvelun
- luottohenkilön myymälän henkilökunnalle
”Sairastapauksia varten on varauduttu reservillä. Täytyy kiittää henkilöstöämme. Vapaalla oleva vartijakin saattaa ottaa omasta tahdostaan sijaistuksen hoitaakseen.”
– työvuorosuunnittelija Marko
Miksi Reila?
- palvelut tarpeen mukaan
- ennaltaehkäisevää turvaa
- työntekijöille ja asiakkaille mielen rauhaa
- liiketoiminnan häiriöt ja hävikki minimiin
- vähittäiskaupan vankka tuntemus
”Reilan erottaa muista alan toimijoista se, että he edistävät asioita asiakkaan näkökulmasta.”
– IT-päällikkö Kimmo Keränen, PeeÄssä
Tarpeen mukaan
Onko tilanteessanne esimerkiksi?
- Lisäturvallisuuden tarvetta ajoittain, mutta vartijan palkkaus ei ole taloudellisesti järkevää?
- Vai ovatko näpistykset ja hävikki jokapäiväinen riesa, mutta toisaalta maanantaiaamun saapuvan tavaran nosteluun olisivat lisäkädet tarpeen?
Meiltä löytyy ratkaisu turvallisuuden ja myymälätoimintojen katvealueiden peittoon juuri tarvitulla työnjakosuhteella. Ja tietysti voimme päivittää joustavasti palveluita muuttuneiden tilanteiden mukaan.
Esimerkki palvelutyypeistämme ja tehtävien jakautumisesta sekä sovellettavasta TES:stä.
Seifi-turvamyyjä:
- Vartiomistehtävät 5–10 %
- Myymälän tehtävät 90–95 %
Kaupan alan TES
Stedi-palveluvartija:
- Myymälän tehtävät 20–40 %
- Vartioimistehtävät 80–60 %
Vartiointialan TES
Gaardi-vartija:
- Myymälän tehtävät 0–10 %
- Vartioimistehtävät 90–100 %
Vartiointialan TES
Seifi, Stedi, Gaardi, go!
Seifin, Stedin, Gaardin ja muissakin turvallisuuspalveluissamme saat kylmän auktoriteetin sijaan myymäläänne, kauppakeskukseen, toimistohotelliin tai yrityksenne pääkonttoriin helposti lähestyttävän asiakaspalvelijan.
Häiriötilanteet pyritään hoitamaan ennaltaehkäisevästi, mutta tarvittaessa ammattilainen ottaa jämäkästi tilanteen haltuun. Useimmiten puhuminen ja ohjaava toiminta auttavat.
Tuotamme aina palvelumme oikein mitoitettuna tarpeen mukaan. Tilanteen muuttuessa voimme muokata palvelua lennosta.
”Seifi-turvamyyjäpalvelulla varkaustapaukset ovat lähes nollassa, ja sitä myöden myös uhkaavat tilanteet.”
JYSKin kahdessa myymälässä henkilökunta
koki toistuvien varkaustapausten vuoksi
turvattomuutta. Väkivallan uhkakin oli läsnä…
Työntekijämme kertovat
Monipuolinen työ motivoi
Työntekijämme ovat asiakaspalvelijoita ja turvallisuusalan ammattilaisia, jotka osaavat kiinnittää oikesiin asioihin huomiota ja ratkaisevat reippaasti erilaisia, joskus yllättäviäkin tilanteita.
Juha-Matin työpäivä sisälsi mm.:
- kameravalvontaa
- määräaikaisia kierroksia myymälässä
- ensiavun antamisen asiakkaalle
- asiakkaiden opastamista eri palvelupisteisiin
- näpistelijän kiinnioton
- häiriköivien asiakkaiden poistamista
- briiffauksen seuraavan työvuoron vartijoille
Voit saada myös vartijaltamme:
- myynti- ja kassapalvelun
- tavaran vastaanottajan
- tuotteiden hyllytystä
- huomiot poistumisteiden esteistä tai vuotavasta ilmastoinnista
- yövuorohälytyksen aura-autolle aamulla saapuvia rahtiautoja varten
- myymälän sisäänkäynnin talvihiekoituksen
- ovien ja ikkunoiden lukitusten tarkistukset
- Kerro meille omat tarpeesi!
Tiimipelaaja-Samun mielestä:
- esihenkilön on tunnettava jokainen alainen henkilökohtaisesti
- tittelit voidaan unohtaa, ja olla työkavereita
- ihmisistä pitää oikeasti välittää
- Reila muuttaa koko turvalllisuusalaa
- parasta Reilassa on hyvä yhteishenki
- tärkein kysymys on ”Miten sinulla menee?”