Reilan turvallisuuspalvelut perustuvat toimialalla uuteen tapaan toimia. Palvelutuotteita on jo osittain aiemmin nimetty vastaamaan alalla uniikkia palvelua. Nyt koko turvallisuuspalveluiden tarjonnan nimet on yhdenmukaistettu reilamaisiksi.
– Erottaudumme toimialalla tavallamme toimia ja toteuttaa turvallisuutta ja asiakaspalvelua. Joten kaikkien palveluiden brändinimienkin pitää vastata alalle tuomiamme uusia toimintamalleja, myyntijohtaja Jussi Kauppinen kertoo uudistuksen taustoista.
Hyvän pohjan yhdenmukaistamiselle antavat ensiaallossa määritellyt palvelunimet ja -sisällöt. Esimerkiksi Seifi-palvelusta Reila on saanut positiivista palautetta asiakkailtaan ja työntekijöiltään, joten pilottihengessä aiemmin määriteltyjen palvelumallien ja niiden nimien takana ovat kaikista tärkeimmät tahotkin.
– Esimerkiksi Seifi-turvamyyjä saavuttanut aseman markkinassa ja asiakkaatkin puhuvat jo Seifeistä, Jussi toteaa tyytyväisenä.
Brändinimen uudistuksen lisäksi palvelut tuodaan selkeämmin esille liiketoiminta-alueittain ja niiden alalohkoissa. Näin asiakkaiden on helpompi omaksua palvelukokonaisuudet.
– Kyseessä on siis palveluiden brändinimien yhtenäistäminen, ei työnkuvien uudistaminen tai yrityksen graafisen ilmeen muokkaus, Jussi täsmentää.
Arvot ja asiakastarve palveluiden pohjana
Palvelunimien kivijalkana ovat Reilan arvot.
– Yhteneväisten palvelunimien pohjana on koko toimintaamme kuvaavat alaa uudistava, ennakkoluulottomuus sekä ainutlaatuisuus, summaa Jussi uudistamisen peruspohjaa.
Asiakaspalvelu ja asiakastarpeeseen vastaaminen säilyy ennallaan.
– Jokainen asiakaskokonaisuus käydään läpi ja varmistetaan, että tarjottu ratkaisu on oikea. Ja palvelun sisältöä voidaan ketterästi muokata muuttuvan asiakastilanteen mukaan, Jussi muistuttaa asiakastarpeeseen vastaamisesta.
Tulevaisuuden huomioiminenkin on läsnä Reilan kehitystyössä. Turvallisuuspalveluiden eli Reila Securityn uutena lohkona on Reila Technologies -palvelulohko.
– Investoimme osaamiseen ja palveluiden tuottamiseen modernisti. Uusien teknologioiden hyödyntäminen on jo osa tätä päivää, Jussi Kauppinen toteaa aiheesta.